Lufthansa Allegris äriklass A350 (MUC-EWR)

Istekoht "Privaatsus"

Lufthansa uus äriklass Allegris lubas revolutsiooniliselt muuta mugavust kauglendudel. Testisin seda oktoobris 2025 München-Newarki liinil ja siin on minu täielikud muljed - alates istmetest kuni toidu kvaliteedini.

Meie lõplik sihtkoht oli New York, kus me seejärel testisime ikoonilist hotelli The Plaza - meie täieliku ülevaate leiad siit.

Tutvu äriklassi hindadega aadressil lufthansa.com

Veider hulk istmetüüpe - enamik neist on tasulised

Allegris äriklass on algusest peale olnud pisut vastuoluline. Tegelikult on tavalises äriklassi salongis 5 erinevat istmetüüpi, millest enamik on lisatasu eest.

See on äriklassis väga ebatavaline. Jah, näiteks konkureeriva lennufirma Condoril saab lisatasu avarama Prime Seat'i eest, mida ma proovisin 2025. aasta augustis JNB-FRA-lennul, kuid see on ikkagi ainult üks lisakoha tüüp.

Lufthansaga saab ostmisel või online check-inil tasuta valida vaid ühe istmetüübi, ülejäänud 4 tüüpi on lisatasu.

  • Classic Seat - "A" ja "H" istekohad vahekäigu ääres
    • ei ole lisatasu
  • Privacy Seat - Tavalised aknaga istekohad, millel on rohkem privaatsust (vahekäik on kaugemal kui "Classic" või "Extra Long Bed" istekohtadel).
    • lisatasu alates 140 eur kuni 170 eur
  • Extra Long Bed Seat - D- ja G-klassi istekohad vahekäigu ääres.
    • kokkupandud istme pikkus on 2,2 meetrit, kõik teised istmetüübid on 1,9 meetrit pikad.
    • lisatasu alates 140 eur kuni 170 eur
  • Extra Space Seat - "E" istmed, üks iste keskel.
    • oluliselt suuremad panipaigad
    • lisatasu alates 170 eur kuni 230 eur
  • Suite - 4 istekohta 1. reas
    • eraldi kabinetid lukustatava seinaga istme ja vahekäigu vahel
    • need istekohad meenutavad rohkem mõne teise lennufirma esimese klassi istekohti.
    • lisatasu alates 500 eur kuni 600 eur

Pileti ostmine

Otsustasin, et on aeg alustada miilide põletamist Miles+Bonuse püsikliendiprogrammist Kreeka Aegean Airlinesiga. Ühe suuna pilet Prahasest Müncheni kaudu New Yorki maksis 55 000 miili + umbes 430 eur tasud.

Me reisisime kahekesi, aga ma tahtsin ka aknapaiga turvalisust.

Seega ei jäänud muud üle, kui maksta lisatasu 2x 140 eur Privacy Seat.

Praeguste hindade ja Allegrise äriklassi lendude kättesaadavuse kohta külastage lufthansa.com.

Lennule registreerimine lennujaamas

Me teeme online check-in'i 24 tundi enne väljumist, kuid kuna me reisime registreeritud pagasiga, peame ikkagi lennujaama letis käima.

Lendame Prahas lühikese vahemaandumisega Prahasse ja Münchenisse (vt seda ülevaadet, kuidas näeb välja regionaalne äriklass Lufthansa lennukis).

Praha check-in laud on kogu päeva avatud kõikide väljumiste puhul, nii et me anname mugavalt oma kohvri üle 3,5 tundi enne väljumist.

Seal on äriklassi reisijatele spetsiaalsed letid ja me ei oota järjekorras minutitki.

Äriklassis on kaalupiirang 30 kg ja pagasil on prioriteetne silt. Millised on pagasi piirnormid teistes klassides ja millised on käsipagasi maksimaalsed mõõtmed, saad teada meie Lufthansa pagasi leheküljelt.

Saame pardakaardid Prahas kuni New Yorki, nii et Münchenis ei pea me millegi pärast muretsema.

Lounge ja pardaleminek

Meil oli Münchenis 1,5 tundi aega ümberistumiseks, kuid Praha lend hilines peaaegu 40 minutit, nii et ootesaali ei jõua.

Pole tähtis, München on minu väga sagedane ümberistumispaik, seega olen kindel, et Lufthansa Lounge'i ülevaade ilmub varsti meie kodulehele.

Küll aga kasutasime Erste Premier lounge'i enne meie regionaalset lendu Prahasest Münchenisse.

Boarding on väga hästi korraldatud grupiti. See on äärmiselt tõhus ja kõik reisijad on pardal 15 minutit enne väljumist.

Üksikasjalik teave teenuste, terminalidevahelise transpordi ja ümberistumisnõuannete kohta leiate meie artiklist: Müncheni MUC lennujaam - transport ja transfeer.

Äriklassi salong - kasin, kuid elegantne

Lendame Airbus A350-900 lennukiga, mis on vaid paar kuud vana ning äriklassi salong näeb esmapilgul uus ja moodne välja.

Värvid on segu hallist, tumesinisest ja pruunist. Salong võib tunduda veidi range ja ebatraditsiooniline, kuid mulle tegelikult meeldib see!

Sinised ja beežid istmed jätavad elegantse mulje ja neil on palju väikseid, kuid väga praktilisi funktsioone.

Kuid on tõsi, et sellised istmed nagu Classic, mis on ainsad, millel ei ole lisatasu, on tõesti kõige vähem privaatsust pakkuvad ja on kõige rohkem avatud teiste reisijate pilgule, kes kõnnivad mööda vahekäiku.

Mugav ja praktilisi funktsioone täis iste

Kahtlused kadusid ja pettumus lisatasu maksmisest kadus kiiresti.

Istekoht ise on suurepärane!

Mitte ainult iseenesest, vaid eelkõige tänu ebatavaliselt suurele hoiuruumile, mis on sageli probleemiks isegi paremate klasside äriklassides.

Istekohal on palju väikeseid, kuid praktilisi vidinaid, mis muudavad reisi nauditavamaks:

  • Prillide hoidja
  • lukustatav panipaik
  • traadita telefoni laadimine
  • lisatablett lisaks suurele monitorile, kui soovite näiteks voodis ja lamades filme või telesaateid vaadata
  • universaalne laadija ja USB-pesa

istmesoojendus või -jahutus

Absoluutselt suurepärane funktsioon puutetabletil on võimalus kogu istet soojendada või vastupidi, ventileerida ja jahutada.

Reaktsiooniaeg on väga kiire ja iste hakkab soojenema mõne sekundi jooksul.

Kuidas on Allegris Businessi voodil magada?

Aga kõige olulisem on muidugi see, mis toimub põhiteenistuse ja maandumise vahel.

Kuigi tegemist oli päevase lennuga, pidin ma voodit äriklassis proovima.

Istme juhtimine on väga lihtne ja seda saab käsitsi nupuvajutusega või tahvelarvuti puuteekraani kaudu lahti keerata.

Istekoht võib esmapilgul tunduda kitsas, kuid tegelikult on see voodiks lahti keeratuna väga mugav!

Jalaruum on lai ja voodis saab mugavalt magada isegi külili.

Ma magasin suurepäraselt ja hindan istme kvaliteeti sarnaselt Condor lennufirma Prime Seat'ile.

Amenity-kit ja muud mugavused

Istmega on kaasas äärmiselt mugav padi ja tekk.

Puudub voodipesu, kuid see kipub olema standardne ainult öistel lendudel.

Pettumust valmistas mulle aga susside puudumine, mis on päevasel lennul kindlasti praktilised.

Selle varustuse leiate istmeosakonnast:

  • Mürasummutusega kõrvaklapid IFE jaoks (kuid võite kasutada oma kõrvaklappe, mis ühenduvad monitoriga Bluetoothi kaudu).
  • 0,5 liitri vaikne vesi
  • Amenity-kitmis sisaldab:
    • Hambahari + väike hambapasta
    • märg pühkimislapp
    • kõrvaklapid
    • silmamask
    • sokid
    • L'Occitane'i kosmeetikatooted - hirvefermi huulepalsam, kätepalsam, näokreem, kehasprei

Äriklassi tualettruumides on vabalt võimalik võtta kaasa pudelid suuvee, niisutussprei või niisked salvrätikud.

Toidud lennuki pardal

Istekoht on suurepärane, voodi on suurepärane, kuid kuidas on lood teeninduse ja toidu kvaliteediga?

Söögid on kõigile reisijatele ühesugused - reisijad kõige odavamatel Classic istekohtadel ja kõige kallimates sviitides saavad sama teenust.

Enne õhkutõusu uurin iga istekoha juures olevat trükitud menüüd.

Menüü koostis on väga eriline. Valida saab praktiliselt ainult liha või mereande ja ainus taimetoitlane sisaldab jällegi seeni.

Õnneks saab menüüga enne lendu tutvuda aadressil lufthansa.com/menus-in-business-class.

Lisaks spetsiaalsetele roogadele saab pardale tasuta ette tellida kokku 9 muud rooga kui standardmenüü. Samas on isegi veebivalik väga kummaliselt kokku pandud - liha ainult sea- või veiseliha, kana- või kalkunivalikut pole üldse.

Ja taimetoidulistest roogadest, mis ei sisalda seeni, oli jälle ainult üks - india variant.

Tervitusjook ja pähklid

Esimene teenindus on enne starti tervitusjoogi näol. Valida saab vahuveini, mahla, vee või signatuurse Aviator-kokteili vahel.

Mina valisin Aviatori kokteili. Magus, aga hea!

Enne pearooga saame pähkleid ja vett.

Põhiteenistus

Pearoog saabub umbes tund aega pärast starti. Enne sööki saame traditsioonilise kuuma märja salvrätiku, mida jagatakse veel kord enne maandumist.

Eelroog serveeritakse esimesena. Mina valin veiselihahakkliha grillitud selleri, peedi ja viinamarjaveiniga. Minu jaoks absoluutselt suurepärane kombinatsioon ja ka esitlus on väga õnnestunud.

Pearoog saabub mõne minuti pärast. Valida saab 3 erineva roa vahel. Mina valisin krevetirisoto.

Tegelikult on selle roa esitlus üsna õnnetu, aga maitse? Absoluutselt ületamatu ja eriti odra risotto on üks parimaid, mida ma olen kunagi söönud!

Telliin oma söögi juurde ka šampanja. Valikus on ka muud veinid või kokteilid.

Magustoit kuldse piimaga meekoogi näol on suurepärane magus koht lõpetuseks!

Meeskond on väga tõhus ja tähelepanelik ning korjab praktiliselt niipea kui ma lüpsan.

Umbes 20 minutit pärast põhiteenuse koristamine, meeskond jagab veel väikeseid šokolaaditrühvleid.

Õhtusöök

Maandume New Yorgis umbes kell 18:30 kohaliku aja järgi, nii et maandumiseelset teenindust võib nimetada õhtusöögiks.

  • Vihje: Kui lendate New Yorki esimest korda, vaadake meie nõuandeid, mida New Yorgis näha ja millised on parimad hotellid Manhattanil, sealhulgas meie ausad arvustused The Plaza ja The Standard High Line'i kohta.

Toimub umbes poolteist tundi enne maandumist.

Mina valisin lõhe ja läätsed ning magustoiduks jogurti müsli ja puuviljadega. Jällegi suur rahulolu!

Pärast sööki saame veel jäätist ja ka suveniirikarbi traditsioonilist Lindti šokolaadi.

Teenindus ja meeskond lennuki pardal

Mul ei ole midagi kurta meeskonna üle. Teenindus oli alati väga kiire, meeskond püüdis pakkuda ka teisi õhtusöögi võimalusi reisijatele, kes ei kalu või seeni...

Mõnele võib-olla ei meeldi tüüpiline saksa alatoon, aga teenindus on absoluutselt professionaalne ja laitmatu!

Meelelahutussüsteem

4K resolutsiooniga monitor on suurepärane. Juhtseadmed on kas puutetundlikul ekraanil otse monitoril või istme juures oleva tahvelarvuti kaudu, nii et IFE-d saab juhtida istme selili või voodist.

Standardkohtadel on 24-tolline monitor, Business Suite'i kohtadel aga 27-tolline ekraan.

Filmide ja telesaadete valik on lai, eriti hindan ma Euroopa kino väga suurt valikut.

Wi-fi

Tasuta internet ei ole äriklassi reisijatele kättesaadav. Tasu ei võeta ainult Messaging. Teiste pakettide eest tuleb maksta lisatasu nagu turistiklassi reisijatelgi.

Wi-fi toimib lennu ajal lennutasandil, st mitte stardi ja maandumise ajal.

Interneti kiirus varieerub oluliselt sõltuvalt sellest, kus lennuk parasjagu asub. Mina kasutasin internetti vestlemiseks. Proovisin ka töötada, aga see oli praktiliselt võimatu just halva kiiruse tõttu.

Kokkuvõte: Lufthansa Allegris äriklass - samm edasi, kuid vastuoluline

Jah, mis puutub istekoha valikusse, siis on tõesti üllatav, et saab vabalt valida vaid ühe 5 erineva istekoha tüübi vahel.

See on lihtsalt veider ja tüütu, eriti kui reisite kahekesi, kus pileti koguhind võib tõusta üle 400 eur.

Lennukogemus ise oli aga väga hea! On paremaid äriklasse, see on kindel. Aga ma hindan uut Allegris äriklassi üle keskmise, vähemalt Euroopa piires!

Plussid

  • Elegantne salongi disain
  • Palju praktilisi funktsioone istekohal
  • Mugav voodi
  • Kaasaegne 1-2-1 istekohtade paigutus, mis pakub palju privaatsust
  • Suurepärane meelelahutussüsteem, mis on võrreldav IFE-ga
  • Toidu kvaliteet
  • Professionaalne meeskond

Miinused

  • Menüü koosseis - kanaroogade puudumine ja mereandide suur esindatus.
  • Ebatavaline arv istmetüüpe, enamik neist lisatasu eest
  • Susside puudumine
  • Sageli kõrged lennuhinnad

Kuidas näeb välja Eurobusiness-klass piirkondlikel liinidel? Kirjutan peagi ülevaate München-Kairo lennust Airbus A321 lennukiga.

Sarnased jätkulennud toimuvad tavaliselt Lufthansa peamiste sõlmlennujaamade - Müncheni (MUC) ja Frankfurdi (FRA ) - kaudu, mille üksikasjalikud lennujaamade juhendid leiate siit.

Äriklassi hinnad leiate aadressilt lufthansa.com

Allegris äriklass on samm õiges suunas, kuigi mitte ilma vigadeta. Suurim pettumus on enamiku istekohtade lisatasusüsteem, kuid muidu on uus salong üks visuaalselt ja funktsionaalselt meeldivamaid Euroopas.

Tutvu meie teiste äriklassi või esimese klassi ülevaadetega.

Kas on veel küsimusi?

Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...

0 kommentaarid

Logi sisse Cestee'sse

... ülemaailmne reisikogukond

Jätka Facebookiga

Kas teil ei ole veel reisikontot? Registreeru