Lufthansa äriklass A319 (PRG-MUC)

Tasuta keskmine iste

Oktoobris 2025 reisisime Prahasest New Yorki, et proovida uut Lufhansa Allegris Business Class' i Airbus A350 lennukil.

Meil oli jätkulend Münchenis pikamaalennule, seega oli meil ees üks Lufthansa võrgustiku lühimaid lende, 266 km pikkune lend Prahasse ja Münchenisse.

Kui palju teenust saab äriklassis umbes 30 minuti puhta lennuaja jooksul?

Ostes äriklassi

Airbus A319 lend Praha PRG ja München MUC vahel oli osa New Yorgi kaugreisist.

Maksin pileti eest Aegean Airlinesi Miles+Bonuse programmi miilidega, mille üksikasju käsitlen selles ülevaates.

Kui ma tahaksin osta pileti puhtalt ühe otsa pileti Praha ja Müncheni vahel, siis tavaliselt on äriklassi hind umbes 330 eur.

Vaata äriklassi hindu aadressil lufthansa.com

Lennule registreerimine lennujaamas

Check-in on ainult Praha lennujaamas, Münchenis transiittsooni ei ole.

Oleme lennujaamas juba 3,5 tundi enne väljumist, aga kuna Lufthansal on mitu väljumist päevas Prahas, siis on check-in võimalik kogu päeva.

Me ei oota prioriteetses leti juures minutitki ja meie pagas kontrollitakse lõpuni läbi.

Erste ootesaal ja pardaleminek

Lufthansaga reisivad äriklassi reisijad saavad Prahas Erste ootesaali tasuta kasutada, kuid ainult siis, kui ootesaal ei ole täis, mida juhtub üsna tihti.

Lounge on Euroopa suurte lennujaamade kohta keskmisest väiksem ja kirjeldan seda üksikasjalikult Erste Lounge'i ülevaates.

Sisenemine on standardne tsoonide kaupa ja pardalemineku järjekorda järgitakse rangelt.

Meie astusime pardale tsoonis 2, mis oli üks esimestest.

Salong ja istekohad - Euroopa klassika

Kas Euroopa lennul tasub äriklassi üldse üksikasjalikult kirjeldada?

Peaaegu kõik lennufirmad on ühesugused. Tavalised istekohad nagu turistiklassis, kuid selle erinevusega, et keskmine iste jääb alati vabaks ja vabaks.

Lufthansa ei erine.

Euroopa lendudel ei saa äriklassi reisijad mingit amenity-komplekti ega muid lisateenuseid.

Toit 30-minutilise lennu ajal

Kui istmete ja mugavuse osas ei oodanud ma midagi, siis teeninduse osas olin väga uudishimulik.

Lend Prahasest Münchenisse on tõesti lühike ja sõna otseses mõttes vaid paar minutit õhus.

Pärast seda, kui meeskond sai esimese teenindusega - st ühe väikese pudeliga vett - hakkasin veenduma, et toitlustamine on kärbitud absoluutsele miinimumile ja me saame maksimaalselt ühe karbi šokolaadi.

Aga lõpuks olen väga meeldivalt üllatunud.

Kohe pärast lennutasandile minekut saame täieliku teeninduse. Kahjuks ei ole valikut, nii et kõik saavad lõhe koos maitsva quiche'i ja šokolaadimousse'iga.

Peale selle piiramatu alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide tarbimine - mida muidugi piirab väga lühike lennuaeg.

Vahetult enne maandumist saame veel väikese stiilse šokolaadi.

Minu hinnang

Kõva toode, st istmed ja salong, ei ole üldse hindamist väärt. Selles osas äriklassis liiga ekstra võrreldes turistiklassiga saad ainult vaba istekoha enda kõrvale.

Küll aga üllatas mind meeldivalt värskendused nii lühikesel lennul.

Teenindus oli väga professionaalne ja meeskonnal õnnestus teenindada kõiki äriklassi reisijaid, sealhulgas ka korduv joogiteenindus, isegi mõne minutiga lennutasandil.

Loomulikult ei ole mõtet maksta äriklassi lennul Prahasest Münchenisse, kuid jätkulennuna kauglennul minu jaoks toode, mis ei avalda muljet, kuid ei solva ka.

Milliseid teisi lende on veel kogenud?

Võrdle, milline näeb välja piirkondlik äriklass teistel lennufirmadel või teistel marsruutidel ja lennukitel meie teistes ülevaadetes.

Meil on need tippkokkuvõtted juba olemas:

Need lennud tulevad lähikuudel:

  • Egyptair, Airbus A320neo, Kairo-München.
  • Lufthansa, Airbus A320neo, München-Kairo.
  • ITA Airways, Airbus A321neo, Kairo-Rooma.

Kas on veel küsimusi?

Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...

1 kommentaar

Logi sisse Cestee'sse

... ülemaailmne reisikogukond

Jätka Facebookiga

Kas teil ei ole veel reisikontot? Registreeru