easyJet registreeruge lennule
Saate oma easyJeti lennule registreerida tasuta internetis ja lennujaamas.
Sul pole veel hotelli? Saa allahindlust booking.com'is
Online-registreerimine
Online-registreerimine on easyJetiga lihtne. Vaja on vaid arvutit või mobiiltelefoni ja oma reisidokumendi andmeid. Mine aadressile easyjet.com ja trüki või salvesta oma pardakaart pärast lennule registreerimist oma telefoni. Peamiselt peate oma sisenemist tõendama QR-koodiga - see peab olema loetav.
Saate lennule registreerida 30 päeva kuni 2 tundi enne väljumist.
Kui teete selle aja jooksul muudatusi, näiteks lisate pagasi, peate uuesti registreerima.
Lennule registreerimine lennujaamas
Kui jõuate lennujaama ilma veebipõhise registreerimiseta, ei ole pardakaardi väljatrükkimine alates 2019. aastast tasuline.
Lennuväljal registreerimine on easyJetiga tasuta.
Mõnes lennujaamas, näiteks Milano-Malpensa MXP, on pagasi registreerimine täielikult automatiseeritud. Sa võtad oma pardakaardi ise leti juures kätte, asetad koti lindile ja kinnitad sihtkohakleebise.
Protsess on väga lihtne ja vajadusel on alati olemas personal, kes aitab teid.
Istekoha valik
Te saate valida konkreetsed istekohad lennukis pileti broneerimisel, igal ajal Manage My Booking'is või veebipõhise registreerimise ajal.
Istekohtade eest tuleb maksta erinevaid summasid sõltuvalt konkreetsest lennust ja istekohast lennukis endas. Istekohad lennuki eesosas ja hädaväljapääsudega käikudes, kus on rohkem jalaruumi, on kallimad.
Istekoha valiku hind jääb vahemikku 8 eur kuni 12 eur.
Kui sind ei huvita, kus sa istud, jäta istekoha valimine vahele ja lase süsteemil sind automaatselt tasuta kuhugi lennukis istuda. Juhuslikud istekohad määratakse tavaliselt gruppidele koos - süsteem ei istuta teid teadlikult.
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
6 kommentaarid
Kas kellelgi on kunagi olnud nii, et tema pardakaart ei ole rakenduses laetud? Ratas keerleb pidevalt, kuid BP lihtsalt ei lae. Kas kellelgi on sellega kogemusi?
Tere päevast.
Registreerusin registreerimiseks mobiilirakendust kasutades
registreerimisel ei küsitud passiandmeid - ainult täisnimi
Kui ta ei taha, siis ta ei taha.
Tere. Olen broneerinud pileti Kiwi.com rakenduse kaudu 11. veebruariks, kuid ma ei saa internetis registreerida ja saan vea. Mida ma peaksin tegema, kuidas teha online check-in easyJeti kodulehel (broneeringu number e)
Esiteks: võtke ühendust Kiwidega (küsimus on selles, kas sellest on kasu).
Teiseks: õppige oma veast ja ärge ostke enam kunagi midagi Kiwilt.
Ideaaljuhul paluge Kiwi rakenduse kaudu ja sõnumite kaudu klienditoel saata teile broneeringu PNR-kood ja nad saadavad selle lõpuks teile. Tõsi, bot vahetab sinuga esmalt paar sõnumit, aga see peaks toimima.
Tänan teid, mul on see kood olemas, kuid kui ma sisestan Kiwi poolt antud broneeringu numbri, ütleb sait, et andmed on valed.
Siis võtke uuesti ühendust Kiwidega.
Tänan teid abi eest. See töötas. EasyJeti veebisaidil on tehnilisi probleeme. Võib-olla vajab keegi seda teavet.
Täname tagasiside eest!
Kuidas ma saan kellegagi eraldi registreeruda? Ilma konkreetset istekohta valimata?
https://www.easyjet.com/ Lennule registreerimine toimub lennufirma veebilehel . Te võite jätta konkreetse istekoha valimise vahele.
Tänan teid väga.
Juhuslik istekohtade määramine toimib isegi enne lennule registreerimist. Ma ei mäleta, mitu tundi enne väljumist määrati meile istekohad, kuid ma kahtlustan, et see võis olla umbes 6 tundi enne väljumist. Nad tõesti ei määra.
Tere, kas kellelgi on tegelikke kogemusi selle väitega:
"Juhuslikud istekohad antakse tavaliselt gruppidele koos - süsteem ei pane teid teadlikult istekohale."
Soovin kasutada PRG-LIS lendu kogu perega ja ilmselt ei taha juurde maksta, aga ma ei taha ka istekohtade jagamist (tavaliselt Ryan või Wizz jagaks meid, seega olen sunnitud seal juurde maksma). Aitäh, et jagad oma kogemusi, Pavel