Aer Lingus lühidalt

Iiri lipuettevõtja Aer Lingus on klassikaline võrgustiku lennufirma. See pakub tasuta värskendusi Ameerika Ühendriikidesse suunduvatel kauglendudel, samuti garanteeritud ümberistumisi Iiri lennujaamades ja kaugemalgi.
Aer Linguse peamine baas on Dublini DUB lennujaamas, kuid pakub sagedasi lende ka teistest Iiri linnadest ning Belfastist BFS.
Lennukid on esmapilgul äratuntavad tänu traditsioonilisele rohelisele värvile, millel on Püha Patricku - Iirimaa rahvuslik kaitsepühak.
Rohkem näpunäiteid lendamise kohta Aer Lingus
Aer Lingus Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
4 kommentaarid
Tere, kas kellelgi on rohkem kogemusi selle kohta, kuidas istekohad online check-in'i ajal määratakse? (Eriti transatlantilistel lendudel) - varem vaatasin rakenduse kaudu vabu kohti ja enamus kohti on juba hõivatud, nüüd 24 tundi enne väljumist ei lase süsteem mul isegi vaadata praeguseid istekohti.
Meid on kaks ja tagaosas olevad topeltistmed on võetud, ainult ees olevad "pay more" istekohad on alles. Taga keskel on veel paar istekohta alles, kus me ilmselt ei tahaks olla.
Kas kellelgi on kogemusi, kas süsteem jagab istekohad kõigepealt tagant ja kas tasub oodata check-in'i, et saada topeltkoht rohkem ees, või eelistavad nad meid paarina topeltkohtadele ja seega ei tasu oodata, et see poleks juba hõivatud?
Tänud igasuguste kogemuste eest
registreeritud kadunud passiga, kas ma saan jätkata riikliku isikutunnistusega?

Võite reisida Euroopa piires mis tahes reisidokumendiga, sealhulgas ID-kaardiga, kui olete ELi kodanik.

Juba teist päeva ei saa ma kontot luua, proovin arvutis ja rakenduses, korduvalt .. pärast klõpsamist Join Aer Club ja kõigi andmete täitmist viskab ta mulle teate, et kahjuks ei saa täita ja tere, kas kellelgi on viimasel ajal olnud sama probleem, või mõni idee, kuidas seda lahendada ? Tänan teid

Tere, kahjuks ma olen nüüd lahendada sama probleem, seni ilma edu :/

.. proovige kontrollida, kuidas te sisestate tf-numbri .. riigikood : +420, piirkonna kood : esimesed kolm telefoninumbrit, kohalik number : järgmised kuus numbrit ... ma olen alati jätnud eesliite vahele ja kirjutanud lihtsalt kohaliku numbri. .. minu viga :)
Tere, palun aidake mind. Mul on vaja transportida sülearvutit - ma tean, et seda peaks kandma käsipagasis, kuid siin lennufirmas on käsipagasi suurus väga väike - maksimaalselt 33 cm. Seega olen ostnud võimaluse võtta 10 kg kaaluv kohver pardale edasi-tagasi reisiks, kuid see võimalus on tagasisõiduks välja müüdud. Mida ma saan teha, palun?
Aer Linguse käsipagasi mõõtmed on järgmised:
Käsipagas:
Maksimaalsed mõõtmed: 55cm x 40cm x 24cm.
Maksimaalne kaal: 10 kg.
Isiklik ese: Lubatud on ka väike isiklik ese (käekott, sülearvutikott jne), mille maksimaalsed mõõtmed on 25cm x 33cm x 20cm.
Sülearvuti võite panna suuremasse pagasisse (55cm).
Ma ei saa, sest see ei paku mulle seda võimalust tagasisõidul - see ütleb, et see on välja müüdud.
Kui edasi-tagasi reis on juba välja müüdud, siis peate muutma kuupäeva või lennufirmat.
Pilet on juba ostetud, kuupäeva ei saa muuta. Ma arvan, et panen oma sülearvuti seljakotti ja võtan lihtsalt riski ja loodan, et saan läbi.
Tähelepanu aer lingus on 2 võimalust - võtke alati kaasa umbes 30x20x15 cm ja 55x40x20 cm suurune seljakott või sülearvutikott ja kas registreerige see tasuta kuni 10 kg check-in'i juures või võtke see väikese tasu eest pardale. Võid oma ntb ka curryle kaasa võtta, sellega ei viitsi keegi vaeva näha - kontrollitud Ryanairiga jne ja alati ok :)