SAS Scandinavian Airlines lühidalt

Scandinavian Airlines, mida tuntakse rohkem kui SAS, on korraga kolme riigi riiklik lennuettevõtja. Tegemist on Taani, Rootsi ja Norra ühisprojektiga, mille baasid asuvad Kopenhaagenis, Stockholmis, Oslos ja väiksemates Skandinaavia linnades.
SAS läheb 2024. aastal Star Alliance'ist üle konkureerivasse SkyTeami.
Broneerige hotell Skandinaavias
SASi lennukipark koosneb umbes 120 sinimustvalgest Airbus A320 (kõik seeriad), Airbus A330 ja Airbus A350 lennukitest. Vähem hõivatud liinidel lendab SAS ka Embraer E190, Bombardier CRJ-900 ja ATR 72 lennukitega.
Rohkem näpunäiteid lendamise kohta SAS Scandinavian Airlines
SAS Scandinavian Airlines Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
4 kommentaarid
Nii et ma ostsin piletid Prahasse ja Kirunasse järgmisel aastal nädalavahetusel aurora jahtimiseks. Meie rõõm ei kestnud kaua, SAS muutis pileteid mitte ainult ajaliselt, vaid mis kõige tähtsam, lühendas meie viibimist 3 öölt 1 ööle.
Täiesti arusaamatu minu jaoks, kui nad pakkusid ikka pileteid ( teistsuguse ajaga kui mul oli ) algsetel kuupäevadel.
Otsustasin piletid tühistada vastavalt e-kirjas olevale pakkumisele, kuid kodulehel ei näidanud üldse broneeringut , kus oleks võimalik tühistada või muid tegevusi ( ainult minu reisi, kus oleks võimalik teenuseid lisada ) .
Ma pidin alla laadima rakenduse , kus oli võimalik tühistada .
Mind paneb imestama kui lennukalender pakub lendu x korda päevas , miks ta meie lendu kahe päeva võrra edasi lükkas......
Kui lend lükatakse edasi või tühistatakse, broneerib süsteem selle automaatselt ümber ja mõnikord võivad need olla täiesti mõttetud lennud. Kui sa tahtsid lennata, siis pidid vaid helistama ja nad muutsid lennud selliseks, nagu sa soovisid...
Kirjaniku jaoks on ilmselt arusaamatu mõte, et ta võiks lennufirmaga ühendust võtta...
@Jox , kirjutaja on idioot, kes oma inglise keele tasemega ei julgeks selles keeles helistada.
Loomulikult otsisin teisi võimalusi klienditoega kontakteerumiseks, kahjuks CHAT oli ainult robot AI, mis andis ainult üldist infot ja ma ei leidnud muud võimalust peale telefoni......
Mind häiris saidi mittefunktsionaalsus , piletite muutmise oskamatus ( ei tea kas algne hind jääb alles ?) , lühikese ümberistumise ja seega kogu lennuaja kaotamine - mis oli üks motivatsioonidest ( ka hind) selle pileti ostmiseks.
Neil, keda see vaevab, ei ole tavaliselt raske leida ohvrit, kes oskab valitseda sobivat keelt, ja kes lahendab probleemi nende eest. 🙂 Muidu saate ühendust live-agendiga chatis ja seal on ka tõlkijad.
See on lihtsalt nii loll... Tühistasin preemiapiletid, saidi järgi oli tasu 25 eurot pileti kohta, mulle sobis see. Lõpuks laiskusest tühistasin rakenduses ja mingit tasu, miili tagasi ja maksud järgmisel päeval kontole👍.

Tere, kas kellelgi on praeguseid kogemusi, kas Flying Blue soodustusi tunnustatakse pärast SASi liitumist Skyteamiga? Mul on Silver ja seega peaks olema pagasitoetus, mida SAS-i äpp mulle ei näita. Nii et ma ei tea, kas nad ei tunnista seda või ei ole nad veel süsteeme sidunud. 🤷

Seega on oluline veenduda, et see ei ole arukas tariif.

Seega on tariifis SAS Go Light, mis on kõige odavam. Lihtsalt Skyteamil peaks ka kõige odavamal piletil olema pagas. KLMil, AirFrance'il, Koreal,... toimib see nii, aga ma ei tea, kas see SASil enam toimib.

Paberil peaks see nii olema, kuid praktikas on ilmselgelt teisiti, isegi inimeste puhul, kellel on eliit pluss... Kindel asi on kuulipilduja, nii et helistage või kirjutage.
Sul oli SAS GO Light, sellel piletil on erand, kui sul on SAS GO Light pilet, siis su kasu boonusprogrammist
mida sa kasutad ei anna sulle tasuta lisapagasit. Sellisel juhul pidid sa pagasi eest maksma.
Seda ütleb Skyteami ametlikul kodulehel:
"Üks lisakott lisaks piletitingimustes sisalduvatele pagasitele (v.a. "Go Light" piletid).
Täiendava koti kaal peegeldab broneeringuklassis sisalduva koti kaalu "tüki kontseptsiooni" korral. 20 kg "kaalukontseptsiooni" korral."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Link sellele veebisaidile:
Ootame teid võimaluse korral taas pardale!

Aitäh!

Nii et ma saadan tegeliku kogemuse. SAS on integreerunud ja paar nädalat tagasi hakkas see isegi rakenduses näitama, et mul on Flying Blue Goldiga tasuta pagas, isegi Go Light piletihinnaga.
Mul on SAS Go Light piletihind ja SASi veebisait näitab mulle, et mul on õigus kahele kotile inimese kohta - vt lisatud väljatrükk. Pelican, kelle kaudu ma piletid ostsin, ütleb mulle jälle, et mul on õigus ainult ühele kotile. Nii et nüüd olen veidi segaduses, mida uskuda:) Arvan, et SAS-i kodulehel olev info on võtmetähtsusega.
Sageli juhtuvad need ebatäpsused seetõttu, et lennufirma ei loe isiklikku eset pagasiks. Ilmselt seetõttu väidab Pelican ainult 1 standardset käsipagasit.
Tänud:)