SAS Scandinavian Airlines lühidalt
Scandinavian Airlines, mida tuntakse rohkem kui SAS, on korraga kolme riigi riiklik lennuettevõtja. Tegemist on Taani, Rootsi ja Norra ühisprojektiga, mille baasid asuvad Kopenhaagenis, Stockholmis, Oslos ja väiksemates Skandinaavia linnades.
SAS läheb 2024. aastal Star Alliance'ist üle konkureerivasse SkyTeami.
Broneerige hotell Skandinaavias
SASi lennukipark koosneb umbes 120 sinimustvalgest Airbus A320 (kõik seeriad), Airbus A330 ja Airbus A350 lennukitest. Vähem hõivatud liinidel lendab SAS ka Embraer E190, Bombardier CRJ-900 ja ATR 72 lennukitega.
Rohkem näpunäiteid lendamise kohta SAS Scandinavian Airlines
SAS Scandinavian Airlines Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
5 kommentaarid
Mul on SAS Go Light piletihind ja SASi veebisait näitab mulle, et mul on õigus kahele kotile inimese kohta - vt lisatud väljatrükk. Pelican, kelle kaudu ma piletid ostsin, ütleb mulle jälle, et mul on õigus ainult ühele kotile. Nii et nüüd olen veidi segaduses, mida uskuda:) Arvan, et SAS-i kodulehel olev info on võtmetähtsusega.
Sageli juhtuvad need ebatäpsused seetõttu, et lennufirma ei loe isiklikku eset pagasiks. Ilmselt seetõttu väidab Pelican ainult 1 standardset käsipagasit.
Tänud:)
Nii et ma ostsin piletid Prahasse ja Kirunasse järgmisel aastal nädalavahetusel aurora jahtimiseks. Meie rõõm ei kestnud kaua, SAS muutis pileteid mitte ainult ajaliselt, vaid mis kõige tähtsam, lühendas meie viibimist 3 öölt 1 ööle.
Täiesti arusaamatu minu jaoks, kui nad pakkusid ikka pileteid ( teistsuguse ajaga kui mul oli ) algsetel kuupäevadel.
Otsustasin piletid tühistada vastavalt e-kirjas olevale pakkumisele, kuid kodulehel ei näidanud üldse broneeringut , kus oleks võimalik tühistada või muid tegevusi ( ainult minu reisi, kus oleks võimalik teenuseid lisada ) .
Ma pidin alla laadima rakenduse , kus oli võimalik tühistada .
Mind paneb imestama kui lennukalender pakub lendu x korda päevas , miks ta meie lendu kahe päeva võrra edasi lükkas......
Kui lend lükatakse edasi või tühistatakse, broneerib süsteem selle automaatselt ümber ja mõnikord võivad need olla täiesti mõttetud lennud. Kui sa tahtsid lennata, siis pidid vaid helistama ja nad muutsid lennud selliseks, nagu sa soovisid...
Kirjaniku jaoks on ilmselt arusaamatu mõte, et ta võiks lennufirmaga ühendust võtta...
@Jox , kirjutaja on idioot, kes oma inglise keele tasemega ei julgeks selles keeles helistada.
Loomulikult otsisin teisi võimalusi klienditoega kontakteerumiseks, kahjuks CHAT oli ainult robot AI, mis andis ainult üldist infot ja ma ei leidnud muud võimalust peale telefoni......
Mind häiris saidi mittefunktsionaalsus , piletite muutmise oskamatus ( ei tea kas algne hind jääb alles ?) , lühikese ümberistumise ja seega kogu lennuaja kaotamine - mis oli üks motivatsioonidest ( ka hind) selle pileti ostmiseks.
Neil, keda see vaevab, ei ole tavaliselt raske leida ohvrit, kes oskab valitseda sobivat keelt, ja kes lahendab probleemi nende eest. 🙂 Muidu saate ühendust live-agendiga chatis ja seal on ka tõlkijad.
See on lihtsalt nii loll... Tühistasin preemiapiletid, saidi järgi oli tasu 25 eurot pileti kohta, mulle sobis see. Lõpuks laiskusest tühistasin rakenduses ja mingit tasu, miili tagasi ja maksud järgmisel päeval kontole👍.
Tere, kas kellelgi on praeguseid kogemusi, kas Flying Blue soodustusi tunnustatakse pärast SASi liitumist Skyteamiga? Mul on Silver ja seega peaks olema pagasitoetus, mida SAS-i äpp mulle ei näita. Nii et ma ei tea, kas nad ei tunnista seda või ei ole nad veel süsteeme sidunud. 🤷
Seega on oluline veenduda, et see ei ole arukas tariif.
Seega on tariifis SAS Go Light, mis on kõige odavam. Lihtsalt Skyteamil peaks ka kõige odavamal piletil olema pagas. KLMil, AirFrance'il, Koreal,... toimib see nii, aga ma ei tea, kas see SASil enam toimib.
Paberil peaks see nii olema, kuid praktikas on ilmselgelt teisiti, isegi inimeste puhul, kellel on eliit pluss... Kindel asi on kuulipilduja, nii et helistage või kirjutage.
Sul oli SAS GO Light, sellel piletil on erand, kui sul on SAS GO Light pilet, siis su kasu boonusprogrammist
mida sa kasutad ei anna sulle tasuta lisapagasit. Sellisel juhul pidid sa pagasi eest maksma.
Seda ütleb Skyteami ametlikul kodulehel:
"Üks lisakott lisaks piletitingimustes sisalduvatele pagasitele (v.a. "Go Light" piletid).
Täiendava koti kaal peegeldab broneeringuklassis sisalduva koti kaalu "tüki kontseptsiooni" korral. 20 kg "kaalukontseptsiooni" korral."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Link sellele veebisaidile:
Ootame teid võimaluse korral taas pardale!
Aitäh!
Nii et ma saadan tegeliku kogemuse. SAS on integreerunud ja paar nädalat tagasi hakkas see isegi rakenduses näitama, et mul on Flying Blue Goldiga tasuta pagas, isegi Go Light piletihinnaga.
Tere ja palun andke nõu - info.....
SAS on jälle muutnud minu lennuaegu, seekord ei tahaks lendu ära jätta, aga prooviks muuta...
Saadetud algsete lendude kellaajad on valed (!) , uued pakutud kellaajad ei ole mõistlikud eriti kuupäevade osas , ehk Kopenhaagen-Praha lend peaks olema +1, st 17.6. ...
Lisaks ei ole praeguses lennukalendris üldse märgitud lendu 16.6., lähim on 18.6. ja seda koos saabumisega Prahasse +1 ( 19.6.) hommikul.
Seekord tahan proovida seda lahendada tõlgi ja jutu abil, otsin võimalikke alternatiive eelnevalt..... Kui ma tahan teisel päeval, kui täna on juba teine hind, siis kas ma maksan vahe või kehtib juba makstud esialgne hind ??? ( muidugi samas kategoorias)
Saadetud info SASist :
Teie esialgne(d) lend(ed)SK 1293 16 Jun 2026 Nuuk GOH-Copenhagen CPH 09:05 - 23:05 ( valesti märgitud!!)
SK 176116 Jun 2026 Kopenhaagen CPH-Praha PRG 18:55 - 20:15
Kavandatud lennualternatiividSK 1293 16. juuni 2026 Nuuk GOH-Kopenhaagen CPH 15:20 - 23:05
SK 1761 16 Jun 2026 Kopenhaagen CPH-Praha PRG 18:55 - 20:15 ( kuupäev ?? )
Oleksin tänulik igasuguste nõuannete ja arvamuste eest.....
16. juunil on praegu lend GOH-st CPH-sse kell 15:20 ja see maandub kell 23:05, nii et sel päeval ei saa te Praha lendu, sest see väljub kell 18:55.
Nii et leia kodulehelt sas sobivad lennud, mis võivad olla päev või isegi paar päeva varem või hiljem. Valmistage ette rohkem alternatiive, mis teile sobiksid.
Siis helistage neile ja öelge, et teil oli nende poolne broneeringu muudatus ja soovite seda kohandada, öelge neile kuupäevad, millal soovite lennata ja nad pakuvad teile uusi lende.
Uute lendude hind ei ole oluline, need võivad olla palju kallimad, kui muudatus on nende poolel, siis ei maksa sa midagi. Kui need on odavamad, siis ei tagasta nad vahet.....
Mõnikord on hea, kui saad nii sinna kui ka tagasi lendu tasuta ümber tõsta ja teinekord lubavad nad sulle ainult seda lendu, kuhu muudatus tehti.....
Hei, Janick!
Tänan teid vastuse eest. Ma ei saa aru, et saadetud muudatustes on vigu, algsel Nuuk-Kopenhaageni lennul on algne väljumisaeg ja uus saabumisaeg. Kokkuvõtlikus lennuplaanis on Nuuk - Praha lennud vastupidises järjekorras ?!
Ma kardan seda heaks kiita, see ei ole minu jaoks mõistlik.
Kui ma otsin kalendrist alternatiive, siis on teisipäeval Nuuk - Kopenhaagen ( nt 16.6.) lennud saadaval , aga kui ma sisestan Nuuk -Praha 16.6. jaoks, siis on punasega välja toodud, et need lennud ei ole saadaval. Lennud Kopenhaagenist Prahasse 17.6. on saadaval.
Palun küsige uuesti ,
kas ma pean otsima alternatiive ainult Nuuk - Praha lennukalendrist või saan ma eraldi otsida Nuuk - Kopenhaagen ja Kopenhaagen - Praha ? Kas see kõik oleks ühe pileti ( broneeringu ) sees ? Ma ei tahaks igale reisile eraldi piletit eraldi, sest võimalike muude muudatuste tõttu...
Suur tänu ja vabandust, et selliste küsimustega häirin.
Ärge muretsege, et nad seda valesti kirjutavad, see on teie jaoks nüüd suurepärane, et saate valida peaaegu iga uue lennukombinatsiooni ja teil on kindel võimalus saada heakskiit. Kirjuta neile selgelt, et sa ei ole muudatusega nõus ja paku välja mõni teine variant - ja kirjuta neile. Kui tulemuseks on näiteks ööbimine Kopenhaagenis, võid proovida teha ettepaneku, et nad maksaksid ka selle öö eest. Kui lennud toimuvad teiste linnade kaudu, võid proovida teha ka ettepaneku teise ümberistumiskoha leidmiseks (näiteks kusagil, kus sa varem ei ole käinud ja kus oleks võimalus mõnda aega linnas ringi jalutada). Ei ole kindel, et nad sellega nõustuvad, kas jah või ei, ja siis liigub vestlus edasi kas teise muudatuse või pileti tühistamise ja raha tagasimaksmise suunas. Sa tahad suhelda kenasti, viisakalt, aga selgelt ja rangelt ning ei nõustu millegagi enne, kui oled rahul.
Lukas888 tänud vastuse eest. Seal ei ole palju võimalusi, Nad kolisid Nuuk - Kopenhaagen lendu ühele ajale ja saabumine Kopenhaagenisse on alati 23:05 . Teised lennud Prahasse on hommikul, nii et see on alati ööbimisega lend. Nuukist on SASil ehk ainult üks marsruut ja see on Kopenhaagenisse.
Ma ei tea, millised on võimalused selle ööbimisega, aga aitäh nõuande eest, proovin ära. See muudatus teeb mu reisi nii pikemaks kui ka kallimaks.