Oman Air lühidalt

Oman Air, mille peamine baas asub Muscati lennujaamas, on kiiresti kasvav lennuettevõtja ja sageli mugavam alternatiiv Euroopast Aasiasse suunduvatele jätkulendudele suurte lennuettevõtjate, nagu Emirates või Qatar Airways, kõrval. Muscati lennujaam on tõepoolest väiksem ja kergemini ligipääsetav kui Dubai või Doha.
Ettevõte opereerib moodsate lennukite, peamiselt Airbus A330, Boeing 787 ja 737 lennukitega.
Rohkem näpunäiteid lendamise kohta Oman Air
Oman Air Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
3 kommentaarid

Ostsin 4.6. piletid FRA-BKK-FRA. Nüüd (9.6.) teatas lennufirma mulle, et tariifis oli viga ja seetõttu on broneering tühistatud. Kas on kogemusi, kuidas edasi toimida? Tänan

Valige midagi muud.

Ostsin ka ja nelja päeva pärast tuli tühistamine, samas kui piletid olid juba e-kirjas. Ma ei saa tegelikult aru, milleks need kampaaniad siis on. Mul on lihtsalt mitmekordne kulu seoses lennujaamabussi tühistamisega jms.

esiteks - kes ostab lennujaamast bussi pärast nelja päeva ostlemist? Kes üldse ostab lennujaamabusse? :D ja teiseks, nende üritustega on alati teada, et ootad kõik paindumatu kraami ostmist. Need sooduspakkumised on selleks, et lasta mõned probleemideta läbi ja keegi ei tegele nendega, aga eriti omanair on üks neist, kes ei lase peaaegu midagi läbi.

Seega ostan bussi niipea kui võimalik, kui hind on madal ja kohti on olemas. Aga alati selline, mida saab tasuta tühistada (Flix, Regio). Samamoodi ka majutus. Tühistamine on siis umbes 3 sekundi küsimus... nii et kulu null null midagi. Aga kui Patrik valis firma, mis seda ei saa teha, siis on vist tema lollus.
Tere, ma ei tea, kas keegi saab mind aidata.
Ostsin pileti Hispaania - Filipiinid Oman Airilt (esimene lend, mida opereerib Lufthansa Saksamaale) ja selgub, et nad on teise lennu (opereerib Oman Air ja nad on saatnud mulle Whatsapp ja emaili) edasi toonud, nii et olen helistanud, et proovida esimest piletit muuta, et ma ei kaotaks seda. Kuid kui ma helistasin Lufthansale, siis nad ütlesid mulle, et "Oman Airi pileteid ei ole välja antud", kuid mul on olemas minu kinnituse e-kirjad ja e-piletid. Kui ma aga panen "booking reference" ja oma andmed nende kodulehelt broneeringu haldamiseks, siis ei ilmu..... Ma tõesti ei saa aru, mis on põhjus, kui peale kinnituse e-kirjade olemasolu on nad minuga ühendust võtnud, et saada üksikasjad aja muutmise kohta? Kui keegi võiks mind aidata
Tänud
Te peate helistama sinna, kust piletid osteti, nii et kui need osteti Oman Airi kaudu, siis peate helistama sinna, kui mõne teise portaali, näiteks pelikan expedia kaudu, siis peate helistama sinna, mitte Lufthansale, ja nad peaksid selle lahendama......
Me lendasime ka selle hullu kombinatsiooniga, aga Prahas, Lufthansa tühistas lennu ja lükkas selle edasi järgmisele päevale koos Katariga, me kaotasime oma jätkupiletid Manilas, Praha lennujaamas ei lepitud Lufthansaga kokku, nad maksid hotelli ja ei hoolinud, me lendasime järgmisel päeval, ei mingit kompensatsiooni, väidetavalt ilm (teised lennufirmad lendasid). Oman air on kohutav firma, eriti Aasia lendude puhul. Parim on tühistada kui saate. Freebies on kallis. Sellest ajast alates pikamaalennud Viinist ja mitte kunagi Lufthansa. Manila lend ei olnud sama piletiga, aga jätsin üle 24 tunni ümberistumiseks kaotasin ka ühe öö hotellis Manilas.

Peaaegu igal lennufirmal on hüvitise maksmisel erinevad vabandused. Viimati juhtus see minuga Turkish Airlinesiga. Alles pärast teist e-kirja saatsid nad miilid (esimene oli vabandus). Seega saadan kolmanda ja loodetavasti on raha kohal. Lennufirmale tuleb survet avaldada. Alternatiivina võta asi kõrgemale, kui ei oska sellega tegeleda.
Aga kui Manila lennud ei olnud ühel Lufthansa piletil, siis ei olnud need ümberistumised. Nii et Lufthansal polnud nendega midagi pistmist. Kui need olid ühel piletil, siis ei saanud neid ka ära jätta.
Muidu olen Oman Airiga lennanud 5 korda ja alati rahul. Üks lend oli alla keskmise, aga muidu olime väga rahul.
Lennud ilmuvad (sealhulgas lufthansa lennud) Oman Airi rakenduses, kui sisestan "broneeringu viite" ja oma andmed; probleem on selles, et kui ma klõpsan "halda oma broneeringut", siis ütleb mulle, et piletite kättesaamisel on viga või midagi sellist... Asi on selles, et ma ostsin kõik Oman Airi ametlikult kodulehelt, aga lend Hispaaniast Saksamaale on Lufthansa poolt, elektroonilistes piletites ja kõiges on need lennud koos. Kuna ma olen Saksamaalt tuleva lennu edasi toonud, siis pean nad ka Hispaaniast Saksamaale mineva lennu edasi tooma ja selleks pean ma Omaniga ühendust võtma, kuna ma maksin ja korraldasin kõik nendega, nagu ma aru saan?
Probleem on selles, et kui ma vajutan manage my booking ja saan vea, kardan, et lende äkki ei olegi olemas või ma ei tea, kas keegi teist on seda kogenud.....
Aitäh!!!!
Jah, võtke ühendust Oman Airiga. Palju õnne!

Kui te näete kõiki oma lende Oman Airi broneeringute halduses, siis on kõik korras. Ja kui te ei pääse broneeringu üksikasjadeni, sest tekib hilisem viga, siis on tõenäoliselt tegemist rakenduse sisemise veaga. See on üsna tavaline. Proovige hiljem uuesti või kasutage mobiili/veebirakendust. Kui see ei õnnestu, võtke ühendust Oman Airiga, nagu eespool kirjutatud.
Ostsime ka 4 piletit Fra-bkk ja tagasi veebruaris.... Pelikani kaudu saime eile tühistamise, sama asi... Kui nad tühistavad 14 päeva enne väljumist, siis on vist võimalus kompensatsioonile, kui nii kaugele ette tühistavad, siis ei saa midagi. Nii et Pelikan andis meile koodi 50 euro eest, mis on mõnitamine....
Muidu tore pilet, mida me lendasime sel aastal 20 tuhande eest, nii et nüüd on see 15 500 ilma pagasita või 17 500 koos pagasiga. Praha-Viin-BKK ja tagasi Zürichi kaudu, minimaalne ooteaeg ja öine 10h lend järjest, mis on meie jaoks tipp. Ostetud Austrias